torsdag 3 maj 2018

Jag längtar och längtar och längtar


Snart kanske det blir sommar. Nu är det bara en halv månad tills det är juni och DÅ måste det väl vara sommar.

Hemerocallis Heavenly Flight of Angels var ny förra sommaren och jag hoppas så att den ska komma tillbaks i år och visa att den trivs hos mig


H. Grey Witch köpte jag av Anette Nilsson dagliljan.se Den första jag köpte ruttnade bort men sedan köpte jag en till och den har blommat två år (kanske tre år) så jag hoppas den tänker visa sig i all sin prakt även i sommar.


En annan nyhet i fjol var H. Bestseller men den hade blivit fel levererad till säljaren så den har idagsläget inget namn, Vi får se hur den ser ut i år och kanske man kan namnbestämma den då. Den var iallafall helt underbar med stora blommor.

1 kommentar:

  1. Många fina dagliljor. Hoppas nu de klarat vintern. Här har jag inga dagliljor kvar i trädgården. De tog för stor plats men fin är de.
    Trevlig helg!
    Birgitta

    SvaraRadera