onsdag 6 juli 2011

Jag blir arg

Nu har det trasslat med blogspot ett längre tag. Jag loggar in och klickar på "visa blogg" och då loggas jag ut. Struntar i detta och klickar på någons blogg och ska skriva en kommentar och då måste jag logga in och så börjar det om igen.. Det är föresten likadant då jag ska skriva en kommentar i min egen. Är detta något som bara jag drabbas av?? Jag vill ju så gärna svara då ni skrivit något hos mig och jag vill kommentera i era underbara bloggar men det är tji. Ledsen Bitte

1 kommentar:

  1. Jo du, blogspot har krånglat rejält ett tag nu:(( vet ju inte hur/vad/vem man ska klaga hos så det är ju ingen idé att bry sig. Hade det inte varit så att man ju har "etablerat" en adress som nu många känner till så hade jag bytt för jag tycker att det är såå dålig stil att göra så mot sina användare. Ha det gott/Monne

    SvaraRadera