lördag 28 augusti 2010

Lite allmänt prat



Vilken underbar sommar vi haft...om den nu snart är till ända och hösten börjar göra sitt intåg.
Dagliljorna har aldrig blommar så intensivt som nu.
H.Pardon Me får bli frontbild för detta inlägg.

May Hall börjar visa sin rätta färg. De första blommorna var bleka men det lovar gott för framtiden då hon fått mera färg allteftersom hon blommar



Jag har haft lyckan att äntligen få min trädgårdspump. Den fick jag av underbara trädgårdsvänner i Nyland, Maritza och Hasse.



Den gamla vita kaktusdahlian är lika vacker som alltid men oj vad den blommar sent i år...

2 kommentarer:

  1. woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow säger jag bara :)
    vilken underbar pump :)
    pumper är ju källan till allt liv som jag alltid har sagt :) :)
    underbart säger jag bara :) :)
    bamsekramar och pussen i örat

    SvaraRadera
  2. hihihi jag kan känna den där pussen i örat:))

    SvaraRadera