lördag 25 juni 2011

Midsommar



Igår var det midsommarafton och vädret var helt ok. Det kom visserligen några små skurar ibland men det godkändes.
Idag har jag flyttat den japanska lönnen. Den hade jag av någon outgrundlig anledning planterat i den rödgula rabatten och då helt nära husväggen. Det insåg jag att jag måste rätta till och nu är det flyttad till rabatten mitt för altantrappen.

Jag har jobbat med uppgrävning av kirskål tidigare och fixat en låda för bäbisplantorna. Inser ju att det inte räcker med en låda/pallkrage så nu måste jag fortsätta att rensa bort "bra att ha" saker som står bakom garaget så jag får plats för en till låda.

Det kommer små skurar idag med och just nu är solen framme igen så då beger jag mig ut en runda igen.

Trevlig fortsättning på midsommarhelgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar