onsdag 5 december 2012

Vinter och kallt

Ojojoj vad jag är slö då det gäller min blogg. Jag lovar att jag skäms. Ibland så funderar jag på VARFÖR jag har en blogg, då jag inte håller den igång...jaa, det är en fundering att tänka på. Nu är jag här iallafall.

Jag har hittat en "måste ha" växt. De orden har du väl aldrig hört förr hehe
Jo, jag vill ha Paeonia officinalis x lactiflora "Herald". Nu gäller bara att hitta den i någon plantskola.
Titta så vacker den är..älskar de enkla



Lyssnar just nu på TVn och där säger dom, att det ska komma en massa snö inatt eller om det är i morgon. Visst vill jag ha snö i december men bara några decimeter och viktigaste av allt, det får inte vara kallt men nog sjutton är det kallt minsann. Det är minus 15 grader brrr


1 kommentar:

  1. Ja, det må jag säga var en riktig snygging:) "Måste ha" växter finns det alldeles för många av men that's life:)) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera