söndag 17 maj 2020

Svartvita bilder nr 1


När jag startade min blogg så var dent växter och trädgård som var mest aktuellt men jag valde namnet Bitteprat för att jag ska kunna skriva om annat också. Jag har nyss lagt ut 7 svart/vita bilder på Facebook och kom på att de bilderna kan jag visa här också och dessutom kan jag kommentera dom, det skulle man inte göra på FB.
Här kommer första bilden


Denna bild symboliserar mitt intresse för stickning. Jag har just kommit på hur man stickar hälen på sockor samt att jag nu tycker att det går bra att sticka på fyra stickor. Detta har varit ett hatobjekt förut.
Nu har jag bestämt mig för att sticka sockar under sommaren då jag kan passa på att sola benen. Garn har jag skickat efter i flera fina färger så det här kommer att bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar