lördag 12 september 2015

Disigt, halvsol och 17 gtader


Jag trodde att det skulle bli regn idag men än har det inte kommit något. Just nu lyser solen och med 17 grader så känns det skönt ute.
Bilden är förstås från början av sommaren men efter min datorstädning, har jag svårt att hitta mina foton så jag tar de bilder som ligger i en blandmapp.

Det här liknar mest en dagbok men så får det bli, för då skriver jag iallafall något.

Idag har det inte blivit mycket gjort där ute. Känner mig slö efter gårdagen då vi jobbade intensivt. Kjell klippte gräset och körde iväg till soptippen med 5 säckar trädgårdsavfall. jag klippte ner växter. Det tar tid så än är bara en bråkdel borta. Känns samtidigt trist att klippa ner när det är så grönt och fint men jag vill inte stå ute i kallt oktoberregn och göra det så jag klipper väl lite för varje dag.

Tulpanerna vid infarten har jag grävt ner idag. Till lunch gjorde jag pizza och därefter tog vi en siesta så nu kanske man är pigg ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar