onsdag 2 december 2009

Solig decemberdag

Idag skiner solen och utetemperaturen visar minus 2,5º och det finns ett litet lager av snö på marken..med andra ord så är det otroligt vackert därute. Hade vi haft någon decimeter snö så hade det varit ännu vackrare men man kan inte få allt.
Undrar om denna snö kommer att stanna kvar eller om det blir som häromdagen då set tunna snötäcket på en centimeter regnade bort.
Det finns tyvärr ett litet aber..det blåser och det är det absolut värsta väder jag vet.

2 kommentarer:

  1. Då kan jag ju strö salt i såren i dag Bitte:) (elak som jag är) vi har haft ett UNDERBART väder idag minusgrader, strålande sol och VINDSTILLA. Du ska se att det blir bättre i morgon hos dig, här ska det nämligen bli sämre. Men THATS LIFE!! Ha det gott Tjejen:))

    SvaraRadera
  2. Jaha, så du ska salta mig. Undrar om du avser att behålla mig länge och därför saltar in mig eller om du vill att jag ska töa upp hihihi

    SvaraRadera