söndag 1 november 2009

Skön dag


Det är otroligt varmt och skönt ute idag. Ingen blåst och flera plusgrader. Med andra ord, en riktigt härlig novemberdag.
Jag har gjort en runda i trädgården. En del träd har fällt alla sina löv men än har syrenerna kvar merparten av löven. Även körsbärsträden har löv kvar.
Vi hade hoppats på den där köldknäppen som skulle göra så att alla löv bara föll rakt ner på marken och bildade en matta som var lätt att kratta upp. Nu har det inte blivit så, utan vi får kratta upp lite i taget...ja, nu är det inte så lite precis.

Idag har jag tappat funktionen som gör att man kan ändra storlek på texten och välja vilken stil den ska ha. Tycker att det är kul att byta textfärg och stil men det får bli som det blir. Jag har meddelat googlehjälpen i hopp om åtgärd men det återstår att se om det ger något resultat.

3 kommentarer:

  1. Ja det var tur att du ber experter om hjälp för jag kan inte;-) En så vacker bild på dammen. Har du fiskarna i ännu? Kul att du kommit igång med bloggandet nu för det är jätteroligt att både läsa och se bilder från andra trädgårdstokar.

    SvaraRadera
  2. Hej Bitte nu har jag lagt dig under favoriter. Hoppas det känns bra. Gurkeva

    SvaraRadera
  3. Ja Eva, det känns bra att vara "favorit" hos dig *ler*.

    Monica..Fiskarna tog vi in i början på oktober...och du! Tack för att du lockade mig med bloggen. Det är jättekul.

    SvaraRadera